23 oktober 2011

Det ser ljust ut!

Vår lilla flicka har hängt med i fyra dagar och jisses vilket gott gry det är i henne. Födelsevikten var på bara 100 gram och jag har vakat som en hök över henne för att hon verkligen skall få i sig all mat hennes lilla kropp behöver.

Hungrig har Lili varit från första stund och nu ligger hon med glänsande päls och en pingpong-boll till mage, precis som vilken frisk valp som helst. 130 gram väger hon nu, ca hälften av vad mina valpar brukar väga som nyfödda - Det börjar ljusna:)

Här är min dotter som första gången rider sin Happy Mandy i ridhuset, en fröjd att se dem tillsammans:)

Hoppas Ni får en fin vecka!

3 kommentarer:

  1. Underbart! Kämpa på Lili! Och lycka till med nya hästen Malin!

    SvaraRadera
  2. Grattis till din söta lilla Sessa! Håller tummarna att hon fortsätter att växa och utvecklas för var dag som går!
    Kramar från Skåneland

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Vill bara höra om det är Happy mandy? har ni köpt hon av josefin i värmlad??? För jag sålde henne dit. vill järna höra hur det är me hon och så. För jag tog ett föl på hon innan ja sålde hon.

    Mvh Stina

    SvaraRadera