20 februari 2011

Michelingubbe = Jag!


Ungefär så här känner jag mig nu i kylan.....-30 i natt IGEN, nu har jag tröttnat!!! GI funkade i två dagar, nu är det LCHF som gäller:) Otroligt mycket roligare att vräka i sig i stort sett allt man gillar och i min nya kokbok finns massor av desserter som får mig att bara vilja stå vid spisen och fixa o trixa:)

Mina dogs är tokiga, de verkar vara helt oberörda av kylan och vill helst bara busa runt - jag fattar nada! Själv går jag mest o längtar efter våren nu och all djurbarn som skall dyka upp.

Härda ut mina vänner....enligt en spågubbe i Norrland skall våren vara här i ett blink.....om man nu räknar slutet av april som ett sådant/ Kram

1 kommentar:

  1. På fredag får vi snö, sen plusgrader, till dess :ligg kvar under täcket.
    Kram/Fru Pohlman.

    SvaraRadera