16 april 2010

Dagen efter m bilder.



Tre timmars sova...Jipiee tänker man när man med våld tvingar igång kroppen i gryningen liksom! Bläh...jag skulle velat ligga kvar o vila ut ordentligt o ligga o glutta på valparna, men se det var inte lönt just i dag!

Efter en helt crazy dag i Falun av alla ställen och dryga 50 mil senare är jag äntligen hemma igen... Tack o lov att det är fredag o att jag nu har en hel ledig vecka framför mig, EN hel vecka att bara vara privat, skönt!

Valparna är bedårande och jättepigga o glada:)




Shirley är så stolt och nog 17on känns det skönt när en valpning gått som planerat och det är livat värre i korgen alltid!

/ Kram

2 kommentarer:

  1. Vad fina dom är Charlotte! Kanske det kommer fler under helgen...huset fullt med valpar...det kan ju inte bli bättre!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig mysvecka du har framför dig Charlotte. Värdefull kontrast till ditt så hektiska vardagsliv (antar jag). Ha det bra med dina underbara valpar och vi är nog många som med spänning följer fortsättningen...
    Kram

    SvaraRadera